matcher

förlåt, jag vet, jag är en jätte dålig bloggare men jag har bara inte orkat.
I helgen spelade jag tre matcher, jag skrev ju om den första, och då förlotade vi ju, men i lördags körde vi mot Rågsved och vann med 5-0. Jag kan väl inte säga att vi spela speciellt bra, iallfall inte i första halvlek, men i andrahalvlek började vi spela lite bättre iallfall.
I söndags spelade vi mot hammarby, då vann vi med 2-1. Vi körde på deras hemmaplan och vi har aldrig förlorat där! Den matchen var verkligen rolig, det var så jävla nära att det blev 1-1 men Johanna lyckades göra mål precis innan matchen tog slut. :D:D:D
Igår (måndag) skulle vi ha haft en lugn träning, men det blev fan ingen lugn träning. Allt vi gjorde var typ fel och sen fick vi ha fys innan vi slutade. menmen, jag var verkligen inte på humör då!
Idag har jag, Josse, Julia, Linnea och Sara gjort en film en fortsättning till vår förra banan film. Haha det kanske inte blev den bästa filmen men ändå;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0