sjuk, fanfanfan!

fyfan va irriterande!!!
Idag skulle jag ju spela match men det blidde inte så! Pappa sjutsade mig till Ösmo och det tog typ 45 min att åka dit. Under uppvärmningen till matchen börjar jag känna mig lite snurrig och så där men jag trodde det skulle gå över. Precis när vi ska gå in på planen för att börja matchen känner jag hur illamåendet kommer! jag trodde nästan jag skulle spy, men jag gjorde inte det som typ var! fyfan va sur jag vart! varför ska jag bli sjuk precis när jag har match?!!!! menmen... pappa var som tur var där så vi åkte hem, för jag klarade inte änns av att sitta där och titta på, jag mådde verkligen dåligt! Vi har match imorrn me, och antagligen kommer jag inte spela den heller, men vem vet, jag kanske är frisk imorrn!!!


Kommentarer
Postat av: becca

Fin blogg :) allt bra?

2009-11-11 @ 19:55:46
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0