orientering

hejhej, jag vet att det var länge sen jag bloggade men jag har varit sjuk ett tag och det är nog inte så intressat att läsa om när jag var sjuk. Men igår hade vi orientering och det gick skit! jag sprang nästan hela tiden med Sofie. Vi sprang visa flera gången och sen när vi skulle stämpla 10:an ser jag att min 9:a inte är stemplad, men jag visste att jag hade tagit den kontrollen för vi hade precis varit vid den, men jag antar att jag tröck för löst när jag stämplade så det blev aldrig något märke i den. typiskt va?! så jag fick springa tillbaka och stämpla den och då skulle jag hämta josse också för hon var vilse. så när jag kommer nästan ända fram till nian ser jag Josse sitta på vägen! haha. Så då hjälpte jag henne att hitta nian och tian sen tog vi dom sista tillsammans. Min tid vart verkligen inte bra! men jag var inte helt frisk än och att springa vilse förlorar man massa tid av menmen, det kan ju inte alltid gå så bra elr hur?! ^^
När jag kom hem sen åkte jag, emma och mamma till skärholmen, och shoppade jag köpte en vinterjack och en sportbh:)
fin va? (a)

Kommentarer
Postat av: bambambam....

(Y)

2009-10-15 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0