lugn fredag!

Hej!
Gårdagen tillbringade jag med Josse, inte så ovanligt men ändå;P Juste josse klarade teoriprovet till moppe kort igår, så nu är hon klart men moppe kortet! GRATTIS JOSSE!!!
Efter skolan åkte vi hem till josse och hämtade hennes cykelmoppe sen åkte vi hem till hennes pappa. Han höll på att byta panel och lägga nytt tak så det var massa byggare där, och man kan väl säga att jag och josse kommer åkta dit snart igen! hahah. Sen åkte vi hem till josse och spelade guitar hero. Sen somnade vi i josses soffa.
Innan middagen åkte jag och josse och köpte ostbågar och lite godis, för vi skulle ha en tv kväll och titta på idol. Efter idol tänkte vi titta på en film men det blev inte så, och jag tror vi somnade sen. vi elva tiden pkte jag hem tror jag.
Idag ska jag spela match mot ösmo, så vi får hoppas det går bra! :)
Juste jag har börjat läsa en ny bok. Genom Dina Ögon heter den. det är hon som har gjort Twilight som har skrivit den boken. Mamma köpte den till mig för några dagar sen, men jag har inte börja läsa den förren idag för vi har haft massa läxor! menmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0