fiiiina skor!

HEJ!
Jag vet nu var det jätte länge sen jag bloggade och jag har sagt att jag ska försöka bli en bättre bloggare men jag kommer inte säga det mer för jag kommer nog inte bli bättre! :/
menmen...
Igår fick Josse sin regestreringsskylt till sin moppe! Hon grät typ när hon fick det för att hon blev så glad! :D
Så jag och julia var ute och åkte moppe med Josse! Juste jag har ju inte ens sagt att josse har fått en moppe, den är jätte fin! Den är ganska lik min, bara att min är lite biffigare och lite större, så vi kallar dom för ´´far och son´´ haha. Men igår var vi iallfall ute och åkte, och josse var nog så lycklig man kan bli! ^^
jag åkte hem vid halv fyra för jag skulle med mamma och Emma och handla men Emma mådde inte så bra så det blev bara jag och mamma. Jag skulle kolla efter ett par vinterskor, och jag köpte ett par också, dom är jätte fina och jag är helt förälskad i dom!
 Kärlek!!! <33

Idag har jag tagit det lungt mest. Men i eftermiddags ringer Josse och frågar om jag vill åkte moppe med henne, så det gjorde vi. Vi åkte runt ganska länge. När vi hade åkt ett tag tyckte josse att hon behövde tanka, så det gjorde vi men det blev överfullt med bensin i hennes moppe, för hon hade typ redan halvtank kvar! haha.
Sen åkte vi hem till Josses pappa och drack te, och det behövdes verkligen för jag var som en levande isbit!!!
Vi hade tänkt åka och kolla på Upp idag, men vi hann inte för det fanns inga sena tider på heron. Så vi får se om vi gör det imorrn istället;) Men nu ska jag nog lägga mig och titta på en film elr nåt för jag fryser så jävla mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0