Långhelg

under långhelgen gjorde jag inte mycket, i torsdags skulle jag och Linnea ha följt med josse till stallet men det blev inte så. i fredags åkte jag till landet. mina föräldrar och min syrra och Magnus (hennes pojkvän) var redan där. Det fanns inte mycket att göra där eftersom det regnade typ hela tiden. Vi satt mest och titta på film. Vi tittade på Twilight eftersom Magnus inte hade sett den, men han var den som inte ville se den.
Jag åkte hem på lördagen. I söndags spelade jag match med stuvstas B-damlag.
Det var en rolig match, men det var så jävla varmt! Även denna match fick jag gult kort, hmm vad kan det bero på?! ^^
Matchen slutade med att vi vann med 3-1.
Idag efter träningen var jag ute och cyklade med josse. Vi bestämde oss för att våldgästa någon vi inte brukar våldgästa, så vi åkte till Elin. Vi pratade lite med henne sen åkte vi vidare. När vi kom tillbaka åkte vi till Josse och tittade lite på bilder. Men nu ska jag gå och lägga mig, inte för att jag kommer göra det nu men ändå... ;P
Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0