Grattis Julia, och Tusse

I söndags fyllde Julia år så jag josse och linnea var hos julia och firade henne. det var roligt och vi fick jätte god tårta, mummsss:P av josse fick julia en grodspargris typ och en chokladkaka. jag ioh linnea gav henne en öl hatt typ. på kvällen kom julia och linnea och våldgästade mig och vi cyklade sen till josse men hon var inte hemma så vi satt i parken en stund.
igår fyllde Tusse(min kanin) år också, 6 år!
jag gjorde värsta sallad/frukt tårtan till honom.
idag var jag och sara på trafikskolan och det var kul där eftersom det var ´´en viss person´´ där, i och för sig brukar den personen vara där men ändå. haha Sara förstår vad jag menarXD
nu har jag precis tränat. imorrn ska jag spela match så jag missar teatern som typ halva klassen måste med på... ´´pj va synd´´ host host. haha jag tycker aldrig teatrar är roliga , det är nog därför jag alltis somnar till dom...
men nu måste jag verkligen skriva klart min uppsats på so:n som igentligen skulle vart klart till idag,, menmen,,

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha aa jag fattar vem du menar, snyggingen :P

2009-05-21 @ 10:42:37
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: Födelsedagsbarnet : D

Fyllde år i söndags, icke lördag, men tack ändå, och btw, vem e den galna kvinnan på bilderna? x D <3

2009-05-24 @ 17:51:18
Postat av: Linn

haha oj då råkade skriva fel men nu har jag ändrat det;P

2009-05-25 @ 22:53:26
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0