match mot Rågsved

hejhej, nu kom jag precis hem från en match. Vi körde mot Rågsved. Vi vann med 4-1. Jag tror Johanna gjorde 2 mål Hanna S gjorde ett skitsnyggt mål när vi fick en straff. Det andra målen kommer jag inte riktigt ihåg vem det var som gjorde. I slutet av matchen fick jag en hård spark rakt på låret, så jag spelade inte dom sista 10 minurarna och stackars Danek hon fick en spark precis under ögonbrynet. Jag trodde Rågsved skulle vara bättre eftersom vi förlorade förra gången vi körde mot dom, ioch försig var det för typ 2 år sen men ändå! Haha det dom var duktiga på var att skrika fitta och sånt... ;P
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Men imorgon ska vi iallafall fira Julia för hon fyller år då;) elr var det kanske på tisdag?! (haha det är ett skämt som Julia håller på med;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0