Pocahontas&Robin Hood

hejhej, jag vet att det var länge sen jag blogga, att jag är jätte dålig på att blogg men jag ska försöka skrivas oftare!
häromdagen fick jag ett på vita tyg skor och jag fick min favorit film på dvd, Twilight :D:D:D jag är överlycklig för det:D


idag var jag i gustavsberg och handlade lite också. jag köpte något slags godis typ till Tusse(min kanin) för han fyller år den 18.  xD Sen köpte jag ett par till tygskor, ett par mörkblåa:D


När jag kom hem så gick jag till Josse. Jag josse och Linnea gjorde en film:D Vi gjorde först Pocahontas och sen gjorde vi Robin Hood. Linnea var Pocahontas Josse var James och jag var det där kalande trädet, sen var jag en björn som blev skjuten också. Robin Hood blev typ en stumm film för vi säger typ inget, det är bara en massa låtar hela tiden;P det var skit kul att göra dom, och dom blev väldigt roliga hahahxD
Imorgon ska jag spela match mot Huddinge, så jag får hoppas det går bra:P
Juste vi vann mot hammarby i söndags med 4-2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0