sålde lotter

den här veckan har jag varit sjuk måndag och tisdag. Jag hade skit om i halsen, det kändes som min hals höll på att brinna upp. och på tisdagen hade jag ont i huvet också. men mot eftermiddagen på tisdagen mådde jag lite bättre så jag och sara gick till trafikskolan och övade lite teori til moppe kortet.
på onsdagen hade jag josse och oskar film kväll. Vi skulle kollat på jurassic park, men skivan funkade inte så då satte vi på Star Wars, min favorit filmxD josse hade aldrig sett den och tyckte den verkade skit tråkig, och jag och oskar kunde ju typ hela filmen så vi satt och snacka om vad som skulle hända och sånt och josse hade så tråktigt att vi bytte på sagan om ringen, oxå min favorit filmXD men när vi började kolla på den var det bara jag som ville fortsätta kolla på den så vi bytte till Pirates of the caribbean. den hade jag sett typ två dagar tidigare, så jag somnade till den.
på valborg jobbade jag. Jag
stod och sålde lotter, den var inte så jätte kul men inte heller tråkigt. Jag fick tre hundra för det, sen ska jag få hundrafemtio av pappa också för han tyckte det var så schysst av min att ställa upp.första pris. åhh en sån ville jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0