Lång Lång cykeltur!

idag efter skolan var jag och sara på trafik skolan och gjorde klart våra tester för moppe kortet, så på tisdag ska vi ha teoriprov :S
sen tittade jag på när sara karro och sandra badade för jag hade ingen lust att bada, det är så kallt i sjön! Sen kom josse roende med sin gummibåt, alla blev skit förvånad förutom jag för jag pratade med josse i tel.
på kvällen vid halv nio var jag och josse ute och cyklade med tandemcykeln. Det var en kvinna som körde sakta börbi och och sa: gud va häftig! sen var det några killar på en buss som körde förbi oss som tog kort på oss, och man tänkar lixom bara, ´´men herre gud har människorna aldrig sett en tendemcykel förut!?´´  Vi cyklade till josses gamla stall. Sen cyklade vi till vista skolan där sofie bor. Vi tänkte våldgästa henne men det gick inte så bra för när vi var utanför hennes hus ringde vi till henne och han sa att hon var påväg hem från sin match... hmm typiskt. Men vi stod där ute och väntade på henne och när hon kom skrattade hon åt oss och tyckte vi var konstiga! men vi hade roligt!! :D
Vi kom hem vid halv elva så va var ute och cyklade i två timmar. Det är ganska bra träning! :)
 Men nu måste jag sova för jag ska spela match imorrn på morgonen och jag vill inte gå och somna på planen!
Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0