Eurovision 2009

igår efter matchen åkte jag och Linnea och köpte present till Julia. Sen våldgästade vi Josse, haha det är inte ofta hon bli våldgästad eftersom det alltid är hon som våldgästar oss;P Vi planerade hur vår nästa film som vi ska göra skulle vara. Efter middagen åkte vi gummibåt i sjön. haha tre stycken i an liten gummibåt! vi rodde till grisklippan och det tog väl typ en halv timme eftersom det var så trångt att man inte kunde ro. När vi nästan var tillbaka sen så såg vi en BÄVER i sjön, den simmade bara kanske tio meter ifrån oss! helt otroligt! jag har vetat att det fanns bävrar i vår sjö men jag hade aldrig trott att jag skulle få se en!
När vi kom tillbaka så kollade vi på Eurovision och vi hade vår egen röstning. Alla vi tre hejade på Alexander Rybak(Norge) för han är så jävla söt! När alla 42 länder delade ut sina poäng somnade jag för det var verkligen långtråkigt... Josse väckte mig när Alexander vann. Linnea och Josse var helt till sig men jag var för trött för att flumma runt som dom gjorde. menmen, jag blev väldigt glad när han vann!

Kommentarer
Postat av: Josse

AAAW, HANS ÖGON!!!

2009-05-18 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0