spring!!

Tjena
igår på kvällen var jag med Josse och Julia, vi skulle gå på promenad vid åtta, men josse ville cykla så vi tog min tandemcykel. vi cyklade till kvarnberga och kollade in genom dörren till gympa salen för det var träning där och en av dom som tränade går i vår klass och vi ville inte bli upptäkta, och jag råkade stå mitt framför dörren när någon tittade mot mig, så jag ropar till Josse att springa därifrån för julia hade redan sprungit runt hörnet. när vi var på andrasidan av byggnaden kommer vi på att tandemcykeln står precis utanför dörren:/ vi fick springa från hörn till hörn av det där huset för några som tränade hade gått ut. sen går Julia bara rakt förbi ingången och en person som kom ut igen kollade konstigt på henne, sen sprang jag och josse och hämtade cykeln och åkte fort därifrån;P haha det var skit kul:D
idag har jag börjat kolla vad jag ska ha med mig till Gävle. jag kanske inte sagt att jag ska dit men det ska jag på fredag, vi ska spela cup där:D


Kommentarer
Postat av: Meep!

Julia får alltid skulden! ^^

2009-04-30 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0