första prao dagarna

igår hade jag min första prao dag på djuraffären. På vägen dit var jag skit nervös, det kändes som dom typ skulle ha glömt bort att jag skulle komma elr nått, men dom väntade typ mig. Det första vi gjorde var att städa alla burar. Jag tycker om djur och sånt men sen när jag skulle städa hos råttorna, och jag behövde ta upp alla blev jag skakis för dom var stora med röda ögon och tjocka svansar. senare på dan skulle jag puttsa utsidan och insidan av ormarnas bur, jag och ormar går verkligen inte ihop. jag typ öppna några cm och stack in fingrarna och skrubba lite på kanten av öppningen;D
idag fick jag börja kl 10, en timme senare än i går. Idag fick jag mata fiskar, jag ääälskar att mata fiskarXD
det är en till som typ praoar där elr vad han nu gör, fast han är typ 24 och han ska vara där i tre månader. vi fick typ mest göra småsysslor idag, som att damma och lite sånt där. imorrn blir det typ mer att göra för då kommer det massa varor och sånt. när en av dom som jobbade där fick reda på att jag var rädd för ormar så tog hon fram en och jag blev tvungen att röra den, usch usch usch...!!! så sista dagen jag praoar där ska dom ha ett test med mig och då måste jag hålla en orm :O
jag fick bråttom hem sen för vi hade träningen och det var så jävla kallt att spela utomhus, men träningen var väldigt rolig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0