små små marsvin

i söndags hade vi lagfotografering. då kunde man också testa hur fort man kan sparka en fotboll. jag vet inte längre om jag är högerfotad eller vänsterfotad. jag har alltid varit högerfotad men nu skjuter jag hellre med vänsterfoten, och jag har bättre skott med vänster.  med högern skjuter jag 69 kh/h och med vänstern skjöt jag 78 km/h.

idag (tisdag) har det varit en ganska lugn dag i djuraffären. det kom några leveranser som vi fick packa upp och sånt, och så kom det en leverans med marsvins bebisar. dom var jätte små och jätte sööta...
vi hade ingen träning idag heller för den var inställd. så jag var hemma under eftermiddagen och tittade lite på smallville, nu sitter jag och tittar på andra avenyn, den serien är bra!
bilder på marsvins bebisarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0