Let's dance final

Dom senaste dagarna har det inte hänt något speciellt, men i iförrgår(torsdag) på praoen var den en rolig kund som kom in i affären, han gick direkt till akvarierna och sen kom han fram till oss och sa:
- jasså jag ser att ni har tvättat akvarierna
-(han som jobbar där) ähh ja vi tvättar några varje dag...
-ja för jag ser att det är väldigt rent och fint.
sen bara gick han, konstig typ!

Kollade någon på Let's dance??
 det var ju final idag, och Magnus och Annika vann. Jag tycker Laila är mycket bättre på att dansa än Magnus men jag tyckte ändå det var bra att hon inte vann för Magnus förtjänade att vinna. han är väl den personen man skulle tro minst kan dansa och så går han och vinner Let's dance:D 
jag älskade Lailas andra dans den var så sjukt fin!
men Magnus sista dans var verkligen skönast!!! ↓↓↓ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0