våldgästade Julia:D

den här veckan har vart ganska tråkig, men jag har hela veckan funderat på om jag vill följa med stuvstas damlag till Åland och spela cup, för några från vårt lag skulle få göra det. men dom är ju bra och vissa är typ vuxna och sånt. hur kul är det att komma där som 15åring!? men jag tränade iallafall med dom igår, jag Sabina Simone och Julia, dom tre vill följa med till åland, sen får vi se vilka som får föja med. att träna med damlaget var ganska roligt men det var otroligt pinsamt när man råkade göra något fel, och det var verkligen inte min dag igår!
idag efter skolan cyklade jag josse och sara och våldgästade, hon bliv jätte förvånad. vi tänkte göra en film ute men när vi kom till parken blev det inte mycket till film, vi fjantade oss mest bara, sen cyklade vi runt...
nu försöker ja göra den här dumma biologiläxan vi har fått om sjukdaommar typ, det är så sjukt tråkigt!
Puss&Kram //Linn

Kommentarer
Postat av: Josse

HIIIHIHIH,HAHAHAH <3

2009-03-19 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0