så länge vi båda andas

JIPPI, fjärde boken i twilight-serien har nyss kommit ut på svenska så jag köpte den i förrgår. den är skit bra, men det finns vissa saker man inte gillar. jag vill inte avslöja för mycket i fall någon skulle vilja läsa den, jag har inte läst ut den än men jag tycker verkligen att alla borde läsa den elr jag tycker alla borde läsa alla böckerna!
 
                             Bok. 1                                                          Bok. 2


                            Bok. 3                                                            Bok. 4

jag rekomenderar verkligen att läsa dom här böckerna!                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e det du inte gillar? :D

2009-03-23 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0