melodifestival

igår kväll var gick jag och julia till josse, vi skulle titta på melodifestivalen där. ingen av oss var igentligen intresserade av molodifestivalen men josse ville se den så vi tittade.
Vi hade vår egna lilla röstning, vi sätte poäng på alla som sjöng, och på våran röstning var det Måns som vann. jag och josse ville att han skulle vinna och julia visste inte riktigt. vi vart helt galna när caroline med sin skit dåliga låt ''snälla, snälla'' höll på att vinna. men när Malena vann istället blev vi lite glade igen, jag gillade inte henne så mycket men hon var iallafall mycket bättre än caroline som var så jävla dålig. sen skulle vi ha kollat på ''hajen'' men vi hann inte.
idag skulle jag ha pluggat och gjort bra grejer men jag har suttit och tittat på american pie istället. men nu ska jag snart på träning så jag får hoppas att jag lyckas tvinga mig själv att plugga efter den.
ha en bra dag<3kram Linn

Kommentarer
Postat av: Glad, gladare gladast!

Jag vart inte arg, jag kvävdes av skratt när du och josse började gråta XD

2009-04-30 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0