Let's dance

hejhej, haft en bra fredag?
min fredag var stressig. vi hade träning, så jag ville skynda mig hem lite efter skolan, men icke, Josse och Julia var jätte sega och stannade och pratade med vår lärare och sånt. jag och josse hade cyklat till skolan, det var inte första gången vi cyklade i år eftersom vi cyklade när det var flera decimeter snö, men det var första gången vi cykla till skolan i år.
jag hade ingen skjus till träningen så jag skulle ha tagit bussen men jag var lite seg så jag missade den, så jag fick cykla till träningen, stressa stressa, jag kom dit på åtta minuter, kanske är nytt rekord;)
Kollade nån på Let's dance igår då? :D jag tyckte alla tre paren var bra, så jag ville inte att nån skulle åka, eftersom alla dom har varit mina favoriter. men jag tyckte nog att rätt åkte ut iallfall. men jag tyckte om Morgan han var sjukt bra, men men nån måste ju åka ut...
dom har vart kanon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0