bio:)

ikväll var jag, sara och karro på bio. vi såg 17 again, den var riktigt bra!
innan åt vi på mcdonald's och då tvingade jag och karro sara att ha på sig en sån där hakklapp men kan få där! haha honb fick gå runt med den hela kvällenXD
haha han som jobbade på mcdonalds gav oss några kontiga surrör med en gubbe på, jag vet inte varför, för det var typ inga andra som hade fått det!
sen insisterade sara påatt hon ville ut och åka ruschel kana, jag och karro stog och tittade på medans sara åkte och blötte ner hela sin rumpa. sen tryckte jag ner henne på en jätte blöt bänk och då blev hon verkligen blötxD haha jag hade en jätte rolig kväll och det var inte meningen att sara skulle bli vårt lilla mobbofferxD nästa gång kanske det bli karros tur, eller min tur men det hoppas jag inte!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaa och Karro mobbade mig på fler sätt spruta dricka i min näsa och sen läppglans oxå :S

haha men det var lite kul ändå:D

Kram:D

2009-06-13 @ 00:52:04
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: karolina

haha, men jag tänkte inte på att du blev ett mobboffer! men erkänn att det var kul sara!! jag hade oxå jätte kul, nästa gång blir det inte jag som blir mobboffer(hoppas jag inte)!! puss o kram;)

2009-06-14 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0