konstig film

idag var jag med josse sara linnea och julia. vi gjorde en jätte konstig filmXD
den handlar typ om att vi ska ta lumpen, och julia är jätte tjock och har bara en arm, jag är dum och är lite efter, Linnea är ledaren och sara är wanna be Linnea, och josse är... ja... hon är josseXD jag kan inte änns förklara vad den handlar om för det går inte riktigt att förklaraxD
jag har äntligen kommit på vad jag ska ha på avslutningen men jag tänker inte säga det nu men kommer antagligen lägga upp bilder efter avslutningen sen. juste imorrn har vi klassdag och vi ska åka och kolla på fängelser, så jävla tråkigt! vi borde ju få göra något roligt, menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0