Grattis Jossli

I Lördags fyllde Josse år! GRATTIS JOSSE! Hon hade fest på eftermiddagen. Det var några från hennes släkt där och några av hennes stallkompisar och sen var det Linnea som går i min skola. Vi hade jätte roligt, elr iallafall hade jag det!
vi körde femkamp, fast det vart nog trekamp för vi körde bara tre grejer, man skulle sjunga med munnen fylld med vatten, sen körde vi, kasta boll i hink, och sist körde vi norska fyllan, och det var hemskt, alldeles för mycket snurr för min del!! jag och Linnea var kvar sist hos josse och då tittade vi på jurassic park sen blev klockan mycket så vi sov över där.
Igår (söndag) var jag hos josse på förmiddagen och sen träffade jag sara. Jag och sara åkte runt och försökte på tag på en film vi ville se den heter In land of woman. men vi kunde inte hitta den.sen var vi ute och rodde båt med josse andledningen till att vi rodde båt tänker jag inte tala om!
idag var jag och josse på bio och såg Ice Age 3, den var bra! Ettan är ju alltid bäst men den här var ungefär lika bra som tvåan!;) Men jag tycker den var lite sorglig för Scrat glömmer bort sin nöt som han alltid offrar livet för och då blir nöten ledsen och får en spricka i sig!
Efter bion åkte vi min moppe till Andreas och våldgästade honom, han blev lika glad som vanligt, så här låter han typ när vi kommer: NEJ, nej nej vad gör ni här?  Hahaha
Sen våldgästade vi Linnea P också, men hon blev iallfall glad! men jag tror Andreas blir lite glad innerstinne! hahaah:D
sen tittade vi klart på jurassic park som vi inte hann se klart på igår.


Kommentarer
Postat av: josse

tjuhu! :D

2009-07-07 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0