Nickstabadet

Heej:D
Idag var jag med Ellinor, Linnea, och mamma på Nickstabadet. Det var jätte roligt. Dom har långa vattenruschkanor och hopptorn och sånt där. När vi stor i kön för att åka ruschkanorna så stor vi framför en jätte äcklig kille. Han stod och hostade hela tiden och gjorde konstiga läten och skit, sen stor han och drog ut snor och åt upp det!! usch va äckligt det var! och han var ändå typ lika gammal som oss.
Linnea var så seg i ruschkanan så jag åkte på henne hela tiden och sen när vi kom ner så kollade han som jobbade där jätte surt på mig, antar att man inte fick åka två. När vi hade badat klart och sånt så spelade jag och Linnea minigolf, och man kan väl säga att jag verkligen SÖG. Linnea fick typ i bollen på två, tre slag och jag fick typ i den på fem, sex slag! haha jag var verkligen dålig, men jag kom faktiskt ikapp lite på slutet. Men nästa vecka ska vi gå och spela riktig golf, för det är iallfall något jag brukar kunna hyfsat bra... Men Linnea kanske är någon oupptäkt stjärna i det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0