Match mot Brasilien

Förra veckan var jag på landet med sara. På lördagen kom Karolina ut också, vi hade jätte kul:) På söndagen kom saras föräldrar och hennes syrra ut och hälsade på med sin nya båt;)  här är lite bilder.
 

Jag åkte hem från landet på söndag, så på måndagen träffade jag josse på eftermiddagen, vi var ute och rodde och då var det några killar som började simma efter oss, och jag låg i vattnet då och josse rodde iväg så jag fick simma fortfort;P
I tisdags gjorde jag inge speciellt, förutom att tvättade en massamassa kläder.
Igår var jag i trehörningen och badade med Emma, Magnus, Martin och Nisan. haha det var roligt xD
Idag var jag och Emma i skärholmen och shoppade, jag köpte två linnen/klänningar och en present till josse:)

klockan kvart i fem ringer min tränare till mig och frågar om jag kan spela match om en timme, och självklart kunde jag det. Men snacka om att det blev stressigt! Jag skulle ju hinna hem från skärholmen och sen till stuvsta för att få skjus av en tränare. men jag hann!:D men det var inte kul att vara så stressad, för stressa är det värsta som finns för mig!
Vi spelade mot ett lag från Brasilien, coolt va?! :D haha alla trodde dom skulle vara skit bra, men dom var inte alls bra! vi vann med 4-0! XD Snacka om att det var varmt att spela! men det var skit kul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta bort bilderna!!!!!!!

Linn jag har bilder på dej osm jag kan lägga ut som jag inte tror du vill att alla ska se, så ta bort dom nu!!

Jag får panik ju :(

2009-07-10 @ 00:40:34
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: Liinii

men det är ju inte änns någon konstig bild på dig!

2009-07-10 @ 13:08:49
URL: http://olikk.blogg.se/
Postat av: Sara

joo, jag ser tjock, skumm o ful ut, ta bort!!!!

2009-07-15 @ 23:43:34
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: Liinii

men jag har redan tagit bort en bild!

2009-07-16 @ 09:29:56
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0