Shoppingdag

Hejhejhej:D
idag var jag och mamma på Ikea. Vi köpte lite saker och jag kunde inte låta bli att köpa en blomma där! jag hittar allitd någon blomma som jag blir kär i! Haha jag älskar blommor!
Och sen åkte jag och mamma till Hornbach för vi skulle kolla om dom hade några fina ramar som jag kunde ha till min Michael Jackson affisch, men vet ni vad jag hitta istället!!? En TWILIGHT affisch!!!! den köpte jag direkt och så köpte jag en ram till den också:D
Vi köpte ett litet halm hus till Tusse också, men ingången var lite för liten så han fastnade när han skulle försöka komma ut! xD men han tyckte om det ändå för han kunde sitta på den och bita i den!
Igår var mamma i stan och hon köpte Michael Jackson the collection:D
Visst är min blomma sööt?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0