Ful fisk!

hejhej
imorrse vaknade jag av att mamma pratade i telefon, hon höll på att boka tid för mig på vårdcentralen. Hon ville att jag skulle kolla upp varför jag har ont i huvudet så ofta. Så vi åkte dit, och jag fick svara på massa frågor och gjorde lite olika tester och sen fick jag lämna blodprov också, det var inte kul! jag som bara mår illa av att se sprutor på tv! jag blev helt snurrig när dom tog sprutan! usch.
När jag kom hem åkte jag, mamma och Linnea till Citygross, sen åkte vi till Hornbach. Där köpte jag och Linnea en varsin affich på Michael Jackson. Och Linnea hittade en fisk som hon ville ha och den var verkligen skit ful, det var nog den fulaste fisken som dom hade i hela affären. Ögonen stack ju ut hur mkt som helst! xD
När vi kommit hem så cyklade vi till ica och handlade marshmallows för vi ville ha det till varm oboy, men det var inte speciellt gott. Så vi grillade dom ovanför ett ljus istället  och det var gott! ;P
Sen var det meningen att vi skulle Cykla till källbrink, men vi kom inte riktigt så långt! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0