Kanin bebisar!!!

hejhej:)
igår var jag och josse å bada hos Linnea. Det var så sköönt! det var 31 grader i hennes pool och sen har dom en jacuzzi bredvid som det var 35 grader i!
När vi hade badat gick vi hem till mig och tittade på Eurotrip. för alla som inte har sett den rekomenderar jag verkligen att se, för den är så jävla rolig!
Josse och Linnea sov över hos mig. Idag har jag mest varit med Linnea för josse åkte hem på förmiddagen. På kvällen kom lilla Ellinor, så jag ska vara barnvakt åt henne några dagar nu. Linnea, Elli och jag gick och våldgästade Josse på kvällen så vi har hos henne och tittade på Allsång på Skansen, vi hade tänkt åka till skansen men det blev inte av!
Sen gick vi hem till Linnea och kollade på hennes kanin bebisar. Dom är jätte söta. Hon har några som är fem veckor, och så har hon några som är en vecka och dom är typ nergrävde och har inte öppnat ögonen elr nått, men vi fick se dom och dom var så SMÅ. Dom var verkligen skit söta!!!
men nu ska jag gå och snarka, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0