jobbiga syskon!!!

Idag hade jag Linnea, Sara och Sandra tänkt spela golf i ågesta, men vi kunde inte det för att man behövde vara med i nån klubb, så vi gick hem till mig och åt och tittade på Twilight istället, Sandra hade aldrig sett den, okej jag tittade inte så mkt på den eftersom jag hade slagsmål men Emma, jag bråkade med Martin och Magnus också för dom stängde in mig på toan, men jag klättra ut genom fönstret och sen vart jag jävlitgt sur, mer behöver jag inte säga för jag var inte så snäll.... menmen...
sen gick vi och bada, elr det var bara jag och sara som bada. och helt otroligt, jag hoppade i så fort jag hade bytt om, och jag är ju badkruka!
sen skjutsade jag hem sara på moppen sen åkte jag hem och sov, och oj, va skönt det var att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0