film utan handling?!^^

HEEJ!
idag har jag ägnat halva dagen till att städa rummet. okej nu ljög jag jag städade i en kvart sen blev jag så uttråkad att jag inte orkade mer, men en halv dag skulle nog behövas för att få mitt rum rent!
på eftermiddagen ringde josse mig och frågade om jag ville göra film, så jag josse och Linnea gjorde en film. jag kan inte riktigt förklara vad den handlar om för ärligt talat så vet jag inte vad den handlar om!? vi var typ ute i skogen och tappade bort ''Bimbo'' (Linnea), sen ska vi typ leta mat i skogen och det går inte så bra! menmen...
på kvällen gör vi en till film med simon och jossan. den handlar typ om att simon blir kidnappad och polisen(jag) ska rädda honom och Linnea är skumm....
men nu ska jag nog gå och lägga mig. okej jag ljuger alltid när jag säger det för jag går aldrig och lägger mig fören några timmar efter jag har sagt det! menmen... Godnatt iallfall^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0