bada när det är is?!

nu har Elli och jag varit ute och gått. hon skulle ha med sig en lite dockvagn, när vi gick till parken. sen forsatte vi när till sjön, så fort vi gått ut på isen började Elli ropa "bada bada"
sen gick vi hem igen dom där 200 meterna från sjön till oss tog typ 20 minuter att gå. när vi kom hem lagade vi spagetti och korv, det var ganska gott men det blev fjärde gången jag åt spagetti den här veckan. när vi ätit klart satti sig Elli på en stol och drog åt sig kastrullen med spagetti och började äta igen, hmm konstig unge;P
sen tyckte jag att hon kunde få sova lite och det hade hon tydligen inget emot konstigt nog, hon la sig snällt i sängen och började sedan skratta, ingen aning om varför men hon låt och skratta jätte mycket. nu tror jag att hon sover, ska gå och titta. jag ska nog passa på att plugga lite nu.
Puss o Kram Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0