frisk igen:D

efter några sjuka dagar i sängen är man äntligen frisk igen. tur att jag är frisk och kan äta nu för jag har precis fått en stor aladdin ask av min gammalmormor som jag sitter och äter ur, muuumsss.... :D
så idag (lördag) tog jag det lugnt för att vara säker på att inte bli sjuk igen eftersom jag ska spela cup imorrn:D
så jag började dagen med att ligga kvar i min säng och titta på tv till typ halv tolv, sen gick jag upp och gjorde frukost och tog med mig frukosten till min säng och forsatte titta på tv, sen var jag datanörd ganska länge, sen när mamma kom hem följde jag med henne till huddinge centrum, vi skulle kolla skor men jag hitta inga, men jag hitta ett par jeans på MQ. dom är vita, jag gillar igentligen inte vita jeans för mina vita kläder älskar att få fläckar på sig!

Jag orkade inte följa den eviga traditionen att man måste äta upp alla bitar på det första lagret eftersom det menas med att man måste äta upp dom äckliga bitarna också och dom är så usschh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0