Januaricupen

Cupen idag gick inge vidare, den första matchen vi körde förlorade vi med 3-1 tror jag. Det första måler i matchen gjorde vi fast på fel mål, haha nej men en i laget råkade sparka till den lite innan den gick i mål så det blev självmål, men men det händer alla. andra målet gjorde jag, sen fick dom in två mål till.
Andra matchen gick väldigt dåligt, vi förlora med 5-0 elr 5-1 minns inte, finns inte mkt att säga om den matchen förutom att det var ett jävligt bra lag, tror det var dom som vann cupen.
Tredje matchen vann vi med 2-1 mot det lag som vi kallade kossorna, det fick dom heta för jag tyckte deras matchkläder påminde om kossor;) Där var det Simone som gjorde ett mål och det andra minns jag inte vem det var som gjorde.
Sen var det kvartsfinal då spelade vi ganska bra men förlorde tyvär med 3-2, där offrade Sara Ö-M sin fot för att det inte skulle bli ett till mål, för hon typ stoppade en spelare som var på väl att skjuta mot målet, så efter det var hennes fot väldigt svullen, det är bra att man kan offra sig för spelat:)
När den matchen var slut så var det bara att plocka ihop sina grejer och åka hem, så nu sitter jag här och skriver, men jag ska käka middag nu så ni får ha det bra!
//Linn

Kommentarer
Postat av: llavins.blogg.se

Nej va synd men var den idag ?? :P

2009-01-26 @ 17:30:31
URL: http://llavins.blogg.se/
Postat av: Linn

nej den va igår;)

2009-01-26 @ 17:55:40
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0