stuvsta indoor cup

hej gott folk...
idag har jag spelat cup. jag skulle ha spelat med 93-orna och några andra från laget men sen behövde tydligen 92-orna spelar så då fick jag och två till köra med dom. det var skit roligt. vi vann första matchen med 2-0 andra vann vi också med 2-0 tror jag tredje vann vi med 5-0. sen var det typ kvartsfinal och då vann vi med 3-0. så det gick väldigt bra...
jag vet inte riktigt resultaten för 93-orna men dom kom också till final iallafall, så på tisdag blir det final:D
när jag kom hem vid tio på kvällen dusha jag m.m sen titta jag på ''another cinderella story'' den är riktigt bra faktiskt. nu ska jag gå och lägga med så godnatt och drömm söta drömmar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0