sjuk.

igår var ingen bra dag. jag kände mig konstig på morgonen men tänkte inte mer på det sen, sista lektionen innen lunchen var hémsk, jag mådde verkligen inte bra! men jag trodde det skulle bli bättre efter lunchen när man hade ätit lite. mums... det var pannkakor, men jag kunde inte äta, inte änns en tugga. stackars mej jag älskar pannkakor! sen tyckte alla som jag satt med att jag skulle gå hem, så det gjorde jag efter dom hade övertalat mig. så eftermiddagen blev väldigt tråkig, ingen träning bara att ligga i sängen hela tiden men jag hade lite sällskap för min söta kissmisse Wilda låg i min säng och höll mig sällskap i flera timmar.
idag blev jag hemma för jag mådde fortfarande inge vidare så jag tänkte försöka plugga lite och leta praoplats, fast jag kommer säkert mest sitta hela dagen o titta på film elr något för att jag inte orkar göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Josse

Krya på dig!

Kram!

2009-01-22 @ 14:02:12
Postat av: Isak

Krya på dig :]



Har du hittat nå kul praoplats då? när praoar ni? :D

2009-01-22 @ 23:28:24
Postat av: Linn

tack:)

nej jag har inte hittat någon praoplats än men jag har nog några veckor på mig tror jag;)

2009-01-23 @ 17:09:19
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0