Romme

idag var det Romme, det var skit kul. på vägen dit var det ganska roligt, iallafall att sitta och lyssna på julias "fråga Julia" samtal. jag hade med mig egna skidor så jag slapp så i den 100 meterslånga kön, väldigt skönt!
sen åkte vi för fullt.
det hände många roliga grejer där men det roligate var när jag och julia åkte ankarliften (erik var oxå med men han satt på liften bakom oss), så alltså när julia och jag skulle åka av, så blev det inte så lyckat, julia har bara åkte snowboard en vecka men är väldigt duktig ändå, hon kunde inte svänga och kunde alltså inte bromsa heller eftersom bara ena hennes fot satt fast. när hon släppte liften så började hon glida och med full fart åkte julia iväg samtidigt som hon skrek "LIIIIIIINNNNNN" typ genom ett gäng som stod bredvid liftarna tills hon åkte in i en snöhög och ramlade! haha det var så roligt jag kunde inte sluta garva och inte du heller! herre gud Julia. alla som stod brevid stod typ och garva och såg på dig typ "vilken idiot"
men julia det var jätte roligt!

hemvägen var ganska tråkig för jag var så sjukt trött, Josse satt hos julia ett tag så jag fick två säten att nästan sova på!
men nu är jag väldigt trött så jag ska sova nu, godnatt gott folk<3
Och vet ni vad?! :D Jag fyller år imorrn!!!  <3 28/1<3

Julia ville att jag skulle skriva att det var hennes bild så det här är Julias bild↓

Oskar, Josefin, Linn, Erik, Amanda, Alina, Sofie, Julia(sittande)

Jag o Julia, en väldigt ful bild på mig så den får bli liten...
 

Kommentarer
Postat av: Isak

Grattis på födelsedan! <3 ;)

2009-01-28 @ 09:27:36
Postat av: Linn

Tack<3

2009-01-28 @ 14:06:29
URL: http://olikk.blogg.se/
Postat av: JOSSE

GRATTIS!! :D

2009-01-28 @ 17:53:26
Postat av: Linn

tacktack<3 :D

2009-01-28 @ 20:11:22
URL: http://olikk.blogg.se/
Postat av: Julia fulia kulia ^^

Jag är så fruktansvärt bra på det där xD och varsegod för underhållningen, allt var ju planerat host :D <3

2009-02-02 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0