fredag

idag hade vi SO i datasalen för vår lärare hade lovat oss att vi skulle få en lektion där, så fick köra något geografi spel, man skulle sätta in en massa länder på en karta, man kan väl inte säga att geografi och jag inte hör ihop! jag fick typ runt 60-70% för mig låter det ganska mkt jag vet inte hur det låter för er, men jag ska vara ärlig nu. jag satt bredvid julia och karro och man kan väl säga att dom hjälpte mig med alla länder utom våra grannländer "/
Sara kom senare till matten för hon hade vart hemma lite på förmiddagen för att hon var typ lite sjuk igår men när hon var på väg till skolan skrev hon sms till mig och sa att jag skulle säga till läraren att hon typ hade vart hos tandläkarn men det gick inge vidare för jag råkade läsa smset ganska högt när läraren stod bakom oss... hmm typiskt mig.
sen hade Josse och Joel en brottnings match och det var väldigt kul att se på:D
Julia försökte göra en inbakad fläta på Karolina för första gången och den blev väldigt fin...
 ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓   ↓


nu sitter jag hemma och tittar på en serie med emma, den är väldigt bra.
ha en bra dag. mvh Linn
puss o kram

Kommentarer
Postat av: karolina

ja julia är ju väldigt duktig på inbakade flätor, hm;) hehe. om jag ska vara ärlig så tittade jag nog rätt mycket på dig också på det spelet! haha. älskar dig, puss

2009-01-17 @ 23:20:09
Postat av: Sara

haha min fläta blev ju LITE finare än den du fick:p

(eftersom det var du som gjorde den:P)

2009-01-20 @ 20:01:04
Postat av: Julia, den fine flätfixaren!

Jag e bäst!!!!

2009-01-27 @ 21:18:13
URL: http://lingonmos.blogg.se/
Postat av: Julia, den fine flätfixaren!

Jag e bäst!!!!

2009-01-27 @ 21:18:16
URL: http://lingonmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0