barnvakt fredag

ibland är min mamma ganska irriterande hon tvinga mig att städa klockan halv tolv igår natt, det var inte kul, men jag antar att det behövdes...

innan...                                                                              efter... Linn är duktigXD
katten låg i en pussel katong och vägrade flytta på sig.

fredag:
hade tur när jag skulle hem från skolan Martin(min brorsa) åkte förbi mig, julia och josse så jag fick åka med honom hem. när jag kom han jag inte göra så mycket innan Ellinor kom, hon är en tvååring gullig lite tjejxD
lekte med henne nästan hela eftermiddagen, sen när hon skulle lägga sig var det let's dance och hon ville inte sova, så hon satt och tittade också, fast hon satt väl mäst och matade alla med fruktsallad.
i eftermiddag fick hon testa klippa med en lite plast sax det gick inte så bra för henne, honförsökte klipp några gånger sen tog hon pappret och rev sänder det istället.
idag (lördag) vaknade hon ganska tidigt men låt tyst i sängen och lät mig sova ett tag till. men jag kan inte skriva mer nu för nu ska jag och Elli gå ut.
he en bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0