muffins:D

vi var på en teater idag med vår klass och en annan klass den handlade typ om några bögar. sen hade dom värsta somtalet om homo och bi och allt det var så sjukt tråkigt, jag höll på att somna. sen var jag och Sara i centrum för vi skulle kolla en sak men det var stängt dit vi skulle. så vi åt lunch sen åkte vi hem till mig och tittade på wild child. jag tycker inte den är bra men sara hade inte sett den så vi titta på den. sen bakade vi muffins, men när vi hade gjort klart smeten så var den jätte konstig menmen... muffinsarna vart goda ändå.


vid nio gick vi och mötte Josse för vi skulle ta en promenad, och jag ramlade nästan när jag skulle springa ner för backen för att möta josse men jag räddades av en stolpe som stod brevid vägen;P sen ringde josse julia för vi skulle våldgästa henne men vi visst inte om hon var hos sin mamma elr sin pappa så här lät det samtalet typ:
-hej julia
-hej josse
- vad gör du?
- jag titta på tv, vad gör du?
- ähh ähh jj jaa jag äter middag.
- okej så du ringer mig när du sitter och äter middag för att fråga vad jag gör?!
- ähh jaa...

jossehade fått oss lite avslöjade när vi kom till julia. sen stod vi typ en halvtimme utanför julias dörr och pratade det var jätte kul:D när vi började frysa gick vi till solfagra och satte oss på en sån där jätte stor gunga. där hade vi värsta tjejsnackat det var skit kul;P
men nu ska jag sova tror jag, elr titta på nån film kanske, godnatt med er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0