hjälp, rida utan sadel :0

vaknade nio idag av att mamma började jobba, alltså att det kom en massa dagbarn. idag var det ingen skola, vi hade ledigt idag typ för att vi hade skoldisco igår. när jag vaknade åt jag frukost och tittade på smallville, sen ringde Josse och frågade om jag ville med till stallet där hon har sin häst, så dit åkte jag idag. när jag hade bestämt med Josse när vi skulle åka och sånt fick jag en himla lust att gå i skogen gå jag tog med mig katten på en promenade i skogen bakom vårt hus. sen ringde josse igen och undrade varför jag gick ute i skogen, när vi skulle mötas om typ 20 minuter.
ingen av oss hann till bussen vi tänkt ta. sen missar vi en annan buss som vi också skulle ta så det tog typ 2 timmar att åka dit. Josse hade bestämt att vi båda skulle rida på Sokki utan sadel och jag typ bah: åhh herre gud jag kommer ramla av, josse jag har bara ridit 2 gånger i hela mitt liv. men josse hade bestämt sig. när vi väl satt på Sokki så var det inte så svårt som jag trodde, men jag höll faktiskt på att trilla av det var när josse skulle hoppa på Sokki mitt i skogen, han typ ryckte till elr nått när hon skulle hoppa på så jag typ höll på att trilla av och josse kom knappt upp hon hängde där bak på sokki samtidigt som han började gå och då blev jag väldigt förvirrad och tänkte: vad ska jag göra, försöka få sokki att stanna medans josse ramlar av elr hjälpa henne upp medans Sokki fortfarande går?! men jag hjälpe josse och hon kom upp efter ett tag. när vi kom tillbaka åt vi lite och gick och tittade på några getter som dom hade där. hennes mamma kom och hämtade oss vi halv fyra tror jag. när jag kom hem letade jag prao plats och jag fick nästan en på en djuraffär, dom ville att jag skulle komma dit och presentera mig innan dom svara ja.
nu var det tänkt att jag skulle plugga spanska hela kvällen men se hur det gick, jag sitter och skriver här istället, gus jag måste skärpa mig! så nu går jag och pluggar. Puss o kram //Linn

Kommentarer
Postat av: Josse

Mahahah, jag sa ju det : Vi trillar inte av! :D

2009-02-12 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0