min data funkar igen:D

min data har inte funkat så jag har inte kunnat blogga någonting, men nu funkar den så nu kan jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.
I lördags åkte jag skridskor på trehörningen med Josse och Sara. Julia kom ner till isen efter ett tag också fast hon åkte inte skridskor, så hon drog mig över isen istället för jag hade så fruktansvärt ont i fötterna för mina skridskor var för små. när vi hade åkt klart gick vi hem till josse och drack varm choklad och åt bulle, muuummmss va gott det var;) sen gjorde vi en film den blev väldigt bra(host) haha men vi hade iallafall kul när vi gjorde den;D sen behövde jag skynda mig hem för jag skulle på träning.
I söndags var det hammarby cupen. den gick inte speciellt bra, vi förlorade dom två första matcherna och vann dom andra två matcherna, vilken gjorde att vi kom trea i vår grupp. På kvällen kom Josse förbi med sin cykel och frågade om jag ville cykla. så vi cyklade hem till sara, det gick ganska bra men när vi skulle cykla hem från sara så såg vi absolut ingenting för det snöade så mycket, så jag blundade och cyklade vilket lädde till att jag åkte rakt på trottoarkanten och ramlade och sen åkte jag ner i diket en gång också, men tack vara snön gjorde det inte det minsta ont;)
Igår(måndag) var jag med Sara, på förmiddagen tittade vi på American Pie the wedding, den är väldigt rolig. sen åkte vi pulka och soppsäck. vid fem tiden så gick vi hem till Josse där Sofie också var, för vi skulle ha snöbollskrig med Sara Josse Sofie Joel och Oskar. det var kul fast det var inte så mycket "snöbollskrig" utan det var mer att man gick runt och mulade varann. sen ville sara inte bli blötare så hon gav förslaget att vi skulle åka pulka istället så det gjorde vi elr inte Joel för han hade ont i huvet så han åkte hem. Vi åkte inte så mycket pulka utan vi stod upp på ett berg och puttade ner varann, det var kul;D
idag har jag inte gjort så mycket, har kört lite Wii, vi körde need for speed. sen tvingade mina föräldrar mig att så till läkarn och kolla upp en knöl som jag har på handledern, men jag fattade inte så mycket av vad det var för man hörde knappt vad läkarn sa och han försökte rita men jag orkade inte fatta eftersom det ändå inte var något speciellt, men han sa att om jag tycker den är i vägen och om det blir större kanske jag ska operera bort den men det vill jag inte så det kommer jag inte. jag kanske ska vara med Josse senare idag om vi hinner, annars antar jag att jag kommer sitta och titta på massa avsnitt av Smallville eftersom jag inte kunnat sett några under helgen.
ha en trevlig dag.
Kram Linn
kanske lägger ut några bilder från dom här dagarna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0