bög eller bara väldigt kär?!

lördagen började med att jag på förmiddagen åkte till kungenskurva och köpta present till min syrra som fyller 18 på torsdag, jag tänker inte säga vad jag köpte ifall hon skulle lästa det här innan hon fyller år.
när jag kom hem ville Martin(min brorsa) att jag skulle följa med och köpa blommor till hans tjej för dom hade bråkat så han ville säga förlåt. jag tyckte han skulle köpa dom vita rosorna för vitt brukar väl betyda fred, elr?! men dom blev det inte för han sa att dom såg döda ut. när han hittade en bukett som var ganska fin frågade han om dom var på väg att dö bara för att blommorna inte hade slagit ut riktigt än, 22 år och lika dum som en 5 åring;P
när vi kom hem ville Martin göra något speciellt med blommorna så vi tänkta att vi kunde forma dom till ett hjärta för skoj skull.
  
vi började med att göra något som man kunde sätta fast rosorna i men sen insåg vi att själkarna inte gick att böja så mkt så då sprack den iden. sen satte han sig framför datan och tittade hur man vikte ett hjärta, och jag sätt där och undrade hur man viker ett hjärta, det är ju inte som att ett hjärta är runt elr så, när han var klar så kunde hjärtat vifta lite på sig...

ni får gärna kalla honom tönt om ni vill, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till honom idag!!!
hahah han vek rosor också, eller försökte kan man nog säga, hans rosor såg ut som kantiga skålar, vilken liten bög;P

Kommentarer
Postat av: farsan

shit pommes hoppas han skämtar:O

puss o kram din mardröm:P

btw fråga emma...

2009-03-13 @ 21:30:42
URL: http://kuken.blogg.hora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0