älskar lugna dagar

jag älskar såna här lugna dagar, en sån som jag har haft idag, Elli vaknade vid åtta men vi gick upp vid nio halv tio.  vi tog det väldigt lugnt på förmiddagen jag lät henne ligga i sängen och titta på tv medan jag satt en stund vid datan, efter nån timmer somnade Elli, och jag gick och tittade på en film.
Ellinor blev hämtad vid ett tiden, sen försökte jag vara lite duktig och plugga spanska men jag drog tillbaka till tven.
sen hade jag träning vid fem, nästan alla var ute och sprang på träningen men jag hoppade över det för jag har precis blivit jätte förkyld. träningen var rolig, vå körde några övningar sen körde vi match, vi var bara tio stycken där. varför hoppar alla över söndagsträningen?! är det för att vi är ute och springer då...?

sööööt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0