snönalle

igår träffade jag Josse en stund, det var meningen att vi skulle skriva på vårt tal men ingen av oss kom på något eller hade någon lust att sitta och skriva så vi cyklade istället. vi skulle ha gått våran tjejpromenad med Julia Sara och Josse men Julia kunde inte, vi som ville träffa henne eftersomvi inte har träffa henne på nästan en veck a för hon har vart i spanien.
idag måste jag plugga, jag måste göra klart talet med josse och ett annat tal om en president, fyfan va tråkigt...
här är min och saras snö ähh snönalle elr va det nu är för något ;P

stackarn han tappa örat

Kommentarer
Postat av: Sara

haha var det inte en nallrått lr typ en råttnall sa vi väl?

hahah

Puss♥

2009-02-28 @ 11:54:41
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: Anonym

PORRKANIN!!! XD

2009-04-30 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0