Linns deppiga dag.

idag slapp man gå själv till skolan för Josse var frisk, iallafall nästan frisk :D på matte lektionen blev jag deppig, vi fick tillbaka matte proven. på kap 2 gick det så jävla dåligt, jag hade råkat hoppa över ett tal utan att jag visste det och det var ett lätt tal som man kunde ha fått fyra poäng för. och så hade jag råkat förvirra mig med några tal så jag måste vekligen göra om! men lite gladare blev jag när jag fick alla rätt på kap 3. men den glädjen försvann så fort matten var slut för då påminnde Elin mig om att vi hade hörförståelse på spanskan och det hade jag helt glömt bort. den deppiga dagen forsatte och blev deppigare på spanskan för hörförståelsen gick inte bra och sen fick vi reda på vad vi fick på spanska proven och då gick det sådär, det enda som gick väldigt bra var läsförståelsen som jag hade alla rätt på utom en mening som jag hade hoppat över. när jag kom hem hade mamma gjort pannkakor så då blev jag lite gladare, sen tröst åt jag lite chokad men det fick mig bara att känna mig tjock. så nu tänker jag bra ligga i soffan och deppa och titta på smallville och sen kanske Buffy. ha en roligare dag en jag... //Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0