nästan frisk, jippi:D

har inte skrivit på länge för jag har legat hemma och vart sjuk i tre dagar nu.
torsdag idag och jag stannade hemma från skolan idag också för jag har fortfarande ont i magen, och mamma klagade på att jag inte har ätit någonting under dom här sjuka dagarna, men det har jag faktiskt jag åt en macka till frukost igår och ett äpple till lunch, så mamma gjorde plättar till mig idag till frukost, för att hon sa att jag måste äta. jag har faktiskt gått ner 2 kg dom här tre dagarna, nu tror alla säkert att jag är glad för det men det är jag inte!
så idag har jag bestämt mig för att äta frukost lunch mellis och middag, så får mamma se att jag äter;P
ojj jag måste äta lunch nu så jag hinner äta mellis också... snacka om att jag kommer få ont i magen, jag är inte änns det minsta hungrig, men jag ska käka ändå!
hare bra<3
Tusse<3
min lilla prins fick vara modell imorse


Dom här två djuren är lite anorlunde, Tusse(kaninen) älskar Wilda(katten) och då menar jag älskar, han hoppas på att få Wilda som flickvän, jag lovar. och Wilda hon tycker väldigt mycket om att leka kull med Tusse elr kurragömma. men jag har funderat på en sak, som den här bilden när Wilda slickar Tusse undra om det är för att känna hur gott det skulle vara men en kaninstek elr om det bara är av kärlek, elr så kanske hon bara tycker han är skitig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0