tjejkväll hos Sara

gårdagen hos Sara var rolig, vi skulle köra singstar men Tess hade glömt skivorna så hon och sara fick springa hem till henne och hämta dom, när dom kom tillbaka kom dom på att hon glömt sladden till playstationet också, så jag gick hem till mig och hämtade mitt playstation. vi sjöng typ mesta tiden av kvällen, okej nästan alla sjöng, jag sjöng inte, vet inte riktigt varför men jag hade verkligen inte lust att sjunga så jag fick vara fotograf istället. när nästan alla hade gått så sjöng jag nån låt, sen när bara jag och sara var kvar fick jag lust att sjunga så då sjöng vi för fullt.
juste ja, jag fixade en prao plats idag, på en djuraffär, inte speciellt kul men det är ju bättre än att få en prao plats av skolan.
födelsedagsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0