mummss... pannkakor

det första jag gjorde när jag gick upp idag var att steka pannkakor, pappa hade köpt spaygrädde så jag kunde inte motstå att inte göra pannkakor. i skolan var första lektionen matte och vi hade prov. usch kändes inte som det gick något vidare. sen spelade vi shack på fysiken, och jag vann nästan. fan Julia jag hade en dålig dag, jag vill ha revansch.
josse var sjuk idag så jag satt och pratade med henne i telefonen när jag kom hem, elr rättare sagt stod jag och pratade med henne för jag stekte pannkakor när jag kom hem ocksåXD kanske alla redan har fattat men jag ÄLSKAR pannkakor:D
sen skulle jag igentligen ha åkt till träningen men jag har precis blivit väldigt förkyld och vi har träning utomhus så jag tänkte "vill jag gå på en träning och riskera att bli sjuk till lovet och missa en cup elr hoppa över en träning och plugga istället?" och jag bestämde mig för att plugga istället. så jag tog fram boken jag borde ha läst klart som jag typ ligger på sida åttio av 200 nånting. så när jag tagit fram boken går jag och tittar på smallville istället, gud vad jag är slarvig.
Lex är min absoluta favorit! :D
 ett cp barn som kallas min brorsa sa att han dör i nån av säsongerna, är det sant!? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0