dans

måndag idag, alltid en tråkig dag eftersom då vet man att man nästan en hel vecka skola igen, men lite glad är jag iallafall för vi har studiedag på onsdag, härligt:D
gympan idag var ganska rolig, jag var inte med för alla hade gjort danser i grupper förra veckan när jag var sjuk så idag skulle alla bara visa upp sina danser, och det var väldigt roligt att titta på;P
vi gjorde pizza på hemkunskapen idag också det var ganska roligt och ganska gott, men vi hade precis ätit lunch innan så jag gav bort halva min del. Som vanligt tog det en evighet för mig och Josse att gå hem, men när jag väl kom hem tänkte jag att jag måste plugga för vi har matte prov imorrn, men jag hade verkligen ingenlust så jag satt och kolla på Buffy serien istället, mycket roligare;D
men nu måste jag verkligen plugga matte. hare bra<3 //Linn

Kommentarer
Postat av: Julia fulia kulia ^^

Jaaag syyyns!! tralalalalal

2009-02-12 @ 22:06:56
URL: http://lingonmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0