Värmdö

Även denna helg har jag varit i Värmdö. Vi har varit där och badat. Det var Magnus, Emma, Martin, Patrik och Jocke som var med igår, när vi hade badat åkte vi till Magnus och gjorde smällare. Jävlar va det small! På kvällen skulle jag, Emma, magnus och martin har åkt till stockholm cruising, men precis när vi skulle åka dit så började det regna och man kan inte åka med Magnus bil när det regnar för det läcker in. Så vi åkte till mcdonalds och åt istället, sen åkte vi hem.
Idag var det samma personer och sen magnus kusin och kusinens kompis som var med på stranden. Vi var nästan ensamma på standen eftersom det inte var så jätte soligt och blåste mkt. Jag hade igentligen inte tänkt bada, eftersom det var ganska kallt, men så blev det natuligtvis inte! Jag blev ikastad av Patrik och Martin med kläder och sånt på! Snacka om att jag inte blev glad! Vi åkte till magnus efter vi vart på stranden för att komma på något annat att göra, men vi kom inte på något, så jag, Martin, Emma och Magnus åkte hem till oss.
Jag har flimklipp på när jag jag blir ikastad men jag kan inte lägga ut den här så ni får kolla på min facebook om ni vill se. Juste jag kanske inte har sagt att jag har skaffat facebook, jag vet att jag var väldigt seg på skaffa det, menmen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM ÄR PUDDINGEN MED KEPS PÅ SISTA BILDEN?

/ en tjej i fotbollslaget

2009-12-11 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0